Over ons

Stichting Keep Fit is opgericht op 24 juli 1996 en gevestigd in Breda. De stichting streeft sportbeoefening in het algemeen na en organiseert hiervoor wekelijks een sportavond.

In de periode september tot en met juni worden ca. 40 sportavonden georganiseerd, onder begeleiding van een trainer. De sportavonden zijn gericht op de bevordering van de algemene fitheid en conditie van de deelnemers, met als doelgroep mannen in de leeftijdscategorie 40+.
De deelnemers betalen per seizoen een bijdrage voor de deelname aan  de sportavonden.

Daarnaast organiseert de stichting ook andere (buiten)activiteiten, veelal met een sportief karakter. Hiervoor wordt al dan niet een bijdrage van de deelnemers gevraagd.